► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
«У деяких категоріях ми вже бачимо суттєвий перехід попиту з імпортних товарів на українські. „Національний кешбек“ став найефективнішою комунікаційною програмою підтримки українських виробників», — констатував він.
Як пояснив заступник міністра, раніше для зміни споживчих звичок міністерство орієнтувалося на патріотичні почуття за допомогою маркування товарів «Зроблено в Україні», закликали купувати українське, але ефект був невеликий. Однак після додавання гейміфікації та монетизації в міністерстві помітили значні зміни в поведінці споживачів. Якщо станом на 1 жовтня в програмі було 1,7 млн активних учасників, то за три місяці роботи програми їхня кількість сягнула 4,5 млн.
«Наша головна мета — зробити українські товари вибором номер один. Щоб покупець, прийшовши до магазину, насамперед шукав українське. Ці зміни складно порахувати, але ми вже бачимо результати в найбільших мережах», — пояснив Телюпа.