► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Завдяки ухваленню постанови громадяни України за кордоном отримають такі нові можливості:

1. Оформлення ID-карток із доставкою готової картки поштою (потрібен лише один візит до посольства чи консульства для подання документів);

2. Оформлення закордонних паспортів за один візит для збору біометричних даних із подальшим отриманням готового документа поштою;

3. Реєстрація в Державному реєстрі платників податків через посольства та консульства;

4. Обмін посвідчення водія або отримання його після втрати чи викрадення;

5. Комплексна послуга для оформлення новонароджених, яка включає:

  • державну реєстрацію народження дитини (видача свідоцтва про народження);
  • реєстрацію дитини громадянином України;
  • внесення дитини до Єдиного державного демографічного реєстру (присвоєння УНЗР);
  • реєстрацію дитини в Державному реєстрі платників податків.

Відтепер заяви про надання послуг можна буде подавати через портал або мобільний застосунок «Дія».