► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Завдяки ухваленню постанови громадяни України за кордоном отримають такі нові можливості:
1. Оформлення ID-карток із доставкою готової картки поштою (потрібен лише один візит до посольства чи консульства для подання документів);
2. Оформлення закордонних паспортів за один візит для збору біометричних даних із подальшим отриманням готового документа поштою;
3. Реєстрація в Державному реєстрі платників податків через посольства та консульства;
4. Обмін посвідчення водія або отримання його після втрати чи викрадення;
5. Комплексна послуга для оформлення новонароджених, яка включає:
- державну реєстрацію народження дитини (видача свідоцтва про народження);
- реєстрацію дитини громадянином України;
- внесення дитини до Єдиного державного демографічного реєстру (присвоєння УНЗР);
- реєстрацію дитини в Державному реєстрі платників податків.
Відтепер заяви про надання послуг можна буде подавати через портал або мобільний застосунок «Дія».