► Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
За її словами, транспортна інфраструктура великих міст і особливо столиці наразі не розрахована на реальну кількість авто та реальну потребу у місцях для паркування. Відтак, ситуація з паркуванням авто у місцях, які для цього не передбачені, стає дедалі гіршою. Як наслідок, мешканці міст паркуються у непризначених для цього місцях і особливо — на місцях для паркування людей з інвалідністю.
«Щоб якось виправляти цю ситуацію у нових державних будівельних нормах, які почали діяти ще до війни, було передбачено збільшення паркомісць при зведенні обʼєктів житлової нерухомості. Але забудовники, які намагаються зменшити свої витрати, подекуди цю норму ігнорують», — пояснила голова комітету містобудування.
Шуляк також зазначила, що незабаром у парламенті розглядатимуть новий законопроєкт, мета якого — впорядкувати правила розміщення в Україні МАФів та парковок та умов отримання дозволів на це. Відповідний проект закону — № 10308 зареєстрували у Верховній Раді наприкінці грудня 2023 року.
«Законопроєкт рухається важко, є певний спротив. Але, сподіваюсь, ми зможемо довести його до кінця. Як показує практика, це можливо», — підсумувала вона.