Акція також мала унікальну особливість: якщо наліпка «Лапка турботи» оплачувалася карткою Visa від Sense Bank, пожертва зростала з 20 до 50 гривень завдяки додатковій підтримці партнерів.
«Для Sense Bank це не просто благодійність, а реальна допомога там, де вона найбільше потрібна. Завдяки нашим клієнтам і спільній роботі з партнерами ми змогли вплинути на життя сотень тварин, які потребують уваги й турботи. Ми пишаємося тим, що разом будуємо світ, де допомога стає ближчою, адже майбутнє має сенс», — прокоментувала Олена Костенко, начальниця відділу розвитку програм лояльності Sense Bank.
Зібраних коштів вистачить на чотири ветеринарні місії у прифронтові регіони. У листопаді команда благодійного фонду UAnimals провела першу місію в Марганці на Дніпропетровщині, допомігши 300 тваринам.
Українці продемонстрували величезну підтримку акції, придбавши 78 тисяч наліпок у зоомаркетах MasterZoo. Організатори планують продовжити ініціативу, адже запити на допомогу тваринам із прифронтових регіонів надходять щодня.