► Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
«Чорна п'ятниця», наступний день після американського Дня подяки, знаменує собою офіційний початок сезону святкових покупок для ритейлерів, і конкуренція між ними посилилася, щоб завоювати кожного покупця, який шукає знижки.
Зростання онлайн-покупок потенційно сприяє таким гігантам електронної комерції, як Amazon та Walmart. Walmart, який управляє 4 700 магазинами в США, інвестував значні кошти в доставку товарів від магазину до дому під час святкового сезону, щоб стимулювати онлайн-продажі.
Найпопулярніші товари
Серед найпопулярніших товарів в інтернеті:
- косметика,
- засоби догляду за шкірою та волоссям,
- Bluetooth-колонки
- кавомашини.
За даними Adobe, онлайн-продажі іграшок зросли на 622% порівняно з середньоденними продажами в жовтні, в той час, як продажі ювелірних виробів зросли на 561%, а побутової техніки — на 476% порівняно з жовтнем.