Ми продовжуємо забезпечувати своїх клієнтів доступом до медичних послуг у найкоротші терміни, підтримуючи якість на кожному етапі.

Майнове та інші види страхування
Виплати за цим напрямом у жовтні склали 40,86 млн грн, з них виплати за майновим страхуванням — 1,86 млн грн.

Технічний асистанс
Протягом місяця технічний асистанс опрацював 12 тисяч клієнтських звернень, забезпечивши необхідну допомогу у вирішенні технічних питань.

Рівень задоволеності клієнтів
Ми продовжуємо виконувати не лише свої фінансові зобов’язання, а й активно вдосконалювати клієнтський досвід. Це підтверджують високі оцінки клієнтів:
— Загальний рівень задоволеності послугами компанії у жовтні склав 4,67;
— Процес врегулювання по КАСКО отримав оцінку — 4,76;
— Рівень задоволеності за договорами ДМС також склав 4,67.

Ключові показники роботи:
UNIQA врегулювала 477 страхових випадків за договорами ОСЦПВ, з яких 159 випадків через механізм прямого врегулювання збитків. Майже третина справ по КАСКО — 32% (295 з 944) — були закриті в найкоротший термін до 10 днів.

UNIQA залишається надійним партнером своїх клієнтів, працюючи для забезпечення їхньої безпеки та спокою у будь-яких життєвих ситуаціях.