Слово «кордон» набуло особливого значення для нас, українців. Наша спільна мрія єдина на всіх — перемога та вихід на державні кордони 1991. Водночас український бізнес вже давно й успішно вийшов за кордон. І йдеться не лише про нові ринки, а й власні можливості: раптом виявилося, що вони в нас БЕЗМЕЖНІ! Саме тому головна тема марафону цього року — комунікація без кордонів.

Найціннішими інсайтами поділяться провідні експерти у сфері PR, комунікацій та маркетингу:

  • Ксенія Сікорська — маркетинг-директорка ПУМБ;
  • Олена Дерев'янко — сo-founder Агенції PR-Service, віце-президент Української PR-Ліги, д.е.н., професор;
  • Сергій Костя — маркетинг-директор Bolt у країнах Центральної, Східної Європи та Азії;
  • Аліна Смишляк-Борода — директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech;
  • Олександра Гнатик — керівниця PR-напряму мережі магазинів EVA та EVA.UA;
  • Анастасія Левко — керівниця з розвитку бренду роботодавця Райффайзен Банк;
  • Соломія Буй — PR-директорка Superhumans
  • та ще понад 20 експертів.

Запрошуємо фахівців з комунікацій, PR, маркетингу, бренд-менеджменту, КСВ, CEO та власників бізнесу до обговорення:

  • Етика в комунікаціях під час війни: відкритість та інтереси безпеки — де провести кордон?
  • Ми з України: міжнародні PR-кампанії українських брендів — поговоримо не тільки про успіхи, але й про невдачі.
  • Таємниці міжнародних конкурсів: як підготувати свій проєкт або стати тим, хто обирає переможців.
  • Бренд у воєнний час: соціально-відповідальний PR чи експлуатація теми війни?
  • Цифрова ера, аналогове мислення: як використовувати новітні технології для мислення out of the box.

На учасників чекають:

  • комунікаційні та PR-кейси кращих українських компаній;
  • 4 панельні дискусії;
  • спілкування з представниками PR-спільноти України;
  • церемонія нагородження переможних проєктів Конкурсу PR-кейсів.

Подробиці та реєстрація за посиланням.

Слідкуйте за оновленнями на сторінці MMR у Facebook і Телеграм-каналі.

Долучайтеся до головної PR-події цього року та отримайте найкращі інструменти та уроки від топових українських компаній та агенцій.

Головний партнер — ПУМБ

Генеральний інформаційний партнер — Ми Україна+

Гостинний партнер — Unit.City

Про організатора

Ekonomika+ — бізнес/медіа бюро, до якого входять: лідер ділового контенту Delo.ua, онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua, журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших». Під егідою Ekonomika+ щорічно проходить майже 20 бізнес-заходів, серед яких — PR Марафон. Захід розпочався у 2013 році і за цей час об'єднав понад 250 спікерів і 6000 гостей та зібрав 1000+ PR-кейсів.