Слово «кордон» набуло особливого значення для нас, українців. Наша спільна мрія єдина на всіх — перемога та вихід на державні кордони 1991. Водночас український бізнес вже давно й успішно вийшов за кордон. І йдеться не лише про нові ринки, а й власні можливості: раптом виявилося, що вони в нас БЕЗМЕЖНІ! Саме тому головна тема марафону цього року — комунікація без кордонів.
Найціннішими інсайтами поділяться провідні експерти у сфері PR, комунікацій та маркетингу:
- Ксенія Сікорська — маркетинг-директорка ПУМБ;
- Олена Дерев'янко — сo-founder Агенції PR-Service, віце-президент Української PR-Ліги, д.е.н., професор;
- Сергій Костя — маркетинг-директор Bolt у країнах Центральної, Східної Європи та Азії;
- Аліна Смишляк-Борода — директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech;
- Олександра Гнатик — керівниця PR-напряму мережі магазинів EVA та EVA.UA;
- Анастасія Левко — керівниця з розвитку бренду роботодавця Райффайзен Банк;
- Соломія Буй — PR-директорка Superhumans
- та ще понад 20 експертів.
Запрошуємо фахівців з комунікацій, PR, маркетингу, бренд-менеджменту, КСВ, CEO та власників бізнесу до обговорення:
- Етика в комунікаціях під час війни: відкритість та інтереси безпеки — де провести кордон?
- Ми з України: міжнародні PR-кампанії українських брендів — поговоримо не тільки про успіхи, але й про невдачі.
- Таємниці міжнародних конкурсів: як підготувати свій проєкт або стати тим, хто обирає переможців.
- Бренд у воєнний час: соціально-відповідальний PR чи експлуатація теми війни?
- Цифрова ера, аналогове мислення: як використовувати новітні технології для мислення out of the box.
На учасників чекають:
- комунікаційні та PR-кейси кращих українських компаній;
- 4 панельні дискусії;
- спілкування з представниками PR-спільноти України;
- церемонія нагородження переможних проєктів Конкурсу PR-кейсів.
Подробиці та реєстрація за посиланням.
Слідкуйте за оновленнями на сторінці MMR у Facebook і Телеграм-каналі.
Долучайтеся до головної PR-події цього року та отримайте найкращі інструменти та уроки від топових українських компаній та агенцій.
Головний партнер — ПУМБ
Генеральний інформаційний партнер — Ми Україна+
Гостинний партнер — Unit.City
Про організатора
Ekonomika+ — бізнес/медіа бюро, до якого входять: лідер ділового контенту Delo.ua, онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua, журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших». Під егідою Ekonomika+ щорічно проходить майже 20 бізнес-заходів, серед яких — PR Марафон. Захід розпочався у 2013 році і за цей час об'єднав понад 250 спікерів і 6000 гостей та зібрав 1000+ PR-кейсів.