На події учасники обговорили як комунікувати з аудиторією, просувати бренд та стратегічному рівні та як формувати контент-стратегію. Однією з найважливіших тез стала ідея, що якісна комунікація є запорукою довіри до бренду.

Провідна фахівчиня з питань диджитал-комунікацій Ukrsibbank BNP Paribas Group Олена Тетерев’ятникова поділилася порадами як обирати соціальні мережі компаніям і потім просувати там бренд, чому важливо мати бездоганний профіль організації та які інструменти допомагають слідкувати за ефективністю комунікацій та інформаційних кампаній. Зокрема, спікерка наголосила про важливість відкритості в комунікаціях, що є основою успіху для будь-якої компанії в сучасних умовах.

Ukrsibbank — стабільний партнер, який пропонує сучасний та надійний банкінг за підтримки провідної європейської групи, дбає про клієнтів і працівників, сприяє зміцненню української економіки, позитивно впливає на розвиток суспільства.