►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Продажі Lego з січня по червень зросли на 13% і становили $4,7 млрд. Для порівняння, торік Lego збільшила продажі за перше півріччя лише на 1% у річному обчисленні, а у 2022 році — на 17%.

Різке зростання продажів Lego контрастує зі стагнацією світового ринку іграшок і слабкими продажами таких конкурентів, як виробник ляльок Барбі Mattel і творець лінії іграшок My Little Pony, компанія Hasbro.
Cвітовий ринок іграшок цього року стагнує після 7-відсоткового спаду продажів минулого року, зазначив виконавчий директор Lego Нільс Крістіансен.

Компанія планує відкрити близько 100 магазинів цього року, що трохи менше, ніж у попередні роки. У результаті загальна кількість магазинів перевищить 1100.