Читайте сторінку«Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Наразі рівень постачання можна порівняти зі значеннями до пандемії коронавірусу. Це ознака того, що попит на планшети відновився.

Лідери ринку

Apple лідирує на ринку планшетів, контролюючи понад його третину. У другому кварталі року «яблучна» компанія реалізувала 12,3 млн планшетів, що становить 35,8% частки ринку.

Випуск нових 11-дюймових і 13-дюймових моделей iPad Air і iPad Pro допоміг Apple збільшити частку ринку в усьому світі.

Китай був єдиним виключенням, оскільки жорстка конкуренція з боку місцевих брендів Huawei та Xiaomi завадила американській компанії продавати свої планшети на цьому ринку.

Samsung посіла друге місце з результатом 6,9 млн поставок за цей період, що становить 20,1% частки ринку.

Lenovo опинилася на третьому місці з 2,5 млн поставок і 7,3% часткою ринку.

Huawei поставила 2,3 млн планшетів і зайняла 6,8% частки ринку завдяки високому попиту на останні пристрої серії MatePad.

Xiaomi — п’ятий провідний постачальник планшетів з результатом 2 млн поставок і 5,8% часткою ринку. Китайська компанія може похвалитися найвищим зростанням у річному обчисленні — 94,7% зі значним зростанням на кількох європейських ринках.