Протягом другого місяця літа учасники Cash’u Club здійснили близько 8 мільйонів транзакцій у вибраних категоріях кешбеку. Найбільш популярними серед користувачів залишаються категорії: продуктові магазини, АЗС, кафе та ресторани, маркетплейси та універсальна категорія — оплата гаджетом.

Також, у липні учасники програми активно обмінювали свої бонуси на донати для ЗСУ, завдяки чому понад 190 000 гривень вже перераховано на спеціальний рахунок НБУ для збору коштів на підтримку української армії, та брали участь в акційних пропозиціях. У результаті проведеного розіграшу 20 щасливчиків отримали додаткові 5000 бонусів на свої рахунки.

У серпні клієнти Sense Bank можуть долучитися до розіграшу 10 лімітованих наборів подарунків, що включають круті худі та стильні рюкзаки. Крім цього, користувачі можуть взяти участь у розіграші 30 подарункових сертифікатів номіналом 2000 гривень на покупки у популярному маркетплейсі.

Повний перелік акцій та спеціальних пропозицій з підвищеним кешбеком до 20% від партнерів Sense Bank можна переглянути на сайті фінустанови або у мобільному застосунку Sense SuperApp.