Починаючи з України, де бренд утримує позицію горілки № 1, Nemiroff стрімко розширив свій вплив на міжнародному рівні. На Близькому Сході він є брендом горілки № 1 в ОАЕ, включаючи Абу-Дабі та Північні Емірати, та найпопулярнішою горілкою в Азербайджані. У Грузії Nemiroff став брендом імпортної горілки № 1, а в Казахстані — другим за популярністю імпортним брендом.
У Європі Nemiroff входить до п'ятірки найбільших імпортних брендів у Фінляндії і є найшвидше зростаючим брендом на цьому ринку. У Великій Британії бренд за рік зріс у шість разів і зайняв місце серед десяти найбільш популярних імпортних брендів горілки.
Позитивна динаміка спостерігається і у каналі Duty-Free, де до війни бренд був серед трійки світових лідерів. Так, Nemiroff займає друге місце серед брендів горілки в Чехії, входить до трійки лідерів у Румунії та до п'ятірки найбільших брендів у Індії та Німеччині.
Це не перше визнання Nemiroff на міжнародній арені. У 2020 році, після пандемії, Nemiroff уже очолював список ТОП-100 міжнародних компаній-виробників міцного алкоголю за швидкістю зростання, випередивши не тільки 16 горілчаних брендів світу, але й відомих виробників віскі, джина, рому та текіли.
Такі досягнення даються взнаки — минулого року компанія Nemiroff сплатила до бюджету України 1,6 мільярда гривень податків.