У фінустанові зазначають, що 70% активних клієнтів з-поміж фізичних осіб підприємці ведуть повністю дистанційну співпрацю з банком за допомогою мобільного застосунку. Решта ж 30% обслуговується дистанційно у вебверсії клієнт-банку. При цьому банкіри кажуть, що в середньому кожного місяця у застосунку реєструється близько 400 клієнтів ФОПів.

Географія підприємницької діяльності широка та покриває всю підконтрольну Україні територію. Так, близько 30% усіх активних клієнтів банку фізичних осіб-підприємців реєструється у містах з населенням до 100 000 осіб.

Виконуюча обов’язки директора з малого та середнього бізнесу Sense Bank Яна Шумунова розповіла, які функції найпріоритетніші серед клієнтів-підприємців.

«Ми намагаємось систематично відстежувати потреби наших клієнтів та оперативно реагувати на їхні запити. Якщо говорити про поточні пріоритети серед ФОПів, то на першому місці стоять перекази, зокрема платежі у бюджет. Сплата податків процес не простий для широкого загалу, тому ми максимально його спростили для клієнтів. Підприємці також активно використовують всі доступні інструменти. До переліку входять такі можливості, випуск бізнес-карток і управління лімітами, QR код з реквізитами платежу, оновлення ідентифікації, отримання довідок, відкриття додаткових рахунків та формування звіту з еквайрингу», — повідомляє пані Шумунова.

У банку підкреслили, що і надалі працюватимуть над розробкою та впровадженням нових діджитальних рішень для бізнесу.

Нагадаємо, Sense Bank це системно важливий банк 100% акцій якого належить державі Україна в особі Міністерства фінансів України.