Так, понад 50% від загальної нарахованої суми клієнти Sense Bank отримали за купівлю продуктів харчування. До ТОП-3 найпопулярніших категорій кешбеку також увійшли покупки, здійснені гаджетами, та розрахунки у кафе і ресторанах.
Окрім цього, учасники програми лояльності Cash’u Club обмінювали свої бонуси на донати для ЗСУ. За останній місяць близько 150 000 гривень було надіслано на спеціальний рахунок НБУ для збору коштів на підтримку української армії.
У липні фінустанова запланувала нові пропозиції для заощадження та додаткові бонуси і призи. Серед іншого банк анонсував підбиття підсумків акції з розіграшу «яблучного» планшету. Додатково буде розіграно 30 подарункових сертифікатів номіналом 2000 грн на покупки у популярному маркетплейсі.
Повний перелік акцій та спеціальних пропозицій з підвищеним кешбеком від партнерів Sense Bank можна переглянути на сайті фінустанови чи у мобільному застосунку Sense SuperApp.