►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Помічник для оформлення замовлень на базі штучного інтелекту з’явився в McDonald’s 2021 року. За минулі три роки систему впровадили в більш ніж 100 закладах. Однак відвідувачі багато разів стикалися з проблемами під час взаємодії з роботом-помічником.

Наприклад, клієнти знімали ролики, в яких ШІ-сервіс додавав бекон у морозиво або випадково замовляв курячі нагетси на $200. В іншому випадку інтелектуальний помічник замість необхідної страви додавав у замовлення дев’ять порцій чаю.

Ролики завірусилися в соціальних мережах, після чого люди почали активно ділитися схожими історіями.

За підсумком компанія McDonald’s визнала наявність проблем у роботі ШІ-системи та оголосила про закриття сервісу.