Як зазначила Яна Шумунова — керівник департаменту малого та середнього бізнесу Sense Bank, клієнти відчувають гостру потребу у диджиталізації відносин з банком.
«Аналіз потреб клієнтів Сенс Банку говорить про те, що ключовими потребами у фізичних осіб-підприємців, якщо говорити про співпрацю з банком, є можливість здійснювати всі операції дистанційно, зручність і швидкість сплати податків, а також перекази між особистою карткою та карткою ФОП без сплати комісії. Крім того, дуже важливо для клієнтів є мати можливість сконцентрувати продукти для вирішення і особистих потреб, і потреб бізнесу в одному додатку», — зазначає Яна Шумунова.
У банку наголошують, що розвиток мобільного застосунку Sense SuperApp і надалі буде одним з найпріоритетніших напрямів розвитку Sense Bank.
«Понад 92% наших клієнтів ФОП самостійно здійснюють підприємницьку діяльність за допомогою мобільного додатку Sense SuperApp. Це говорить про зручність та функціональність цього продукту. Ми будемо і надалі покращувати роботу Sense SuperApp, додаючи новий функціонал для наших клієнтів, щоб вони могли на 100% сконцентруватись на бізнесі, а свої фінансові справи довірили нам», — підсумувала пані Шумунова.
Нагадаємо, що у квітні цього року Sense SuperApp став переможцем у номінації Best Mobile Banking за результатами премії Ukrainian FinTech Awards 2024.