Найбільше кешбеку власники кредитних і зарплатних карток Sense Bank традиційно отримали за оплату товарів продуктового напряму, а на другому місці, категорія «За оплату гаджетом», яку обрали понад 62% клієнтів. Також користувачі активно накопичують бонуси за розрахунок в кафе і ресторанах, а також АЗС та на маркетплейсах.
З огляду на те, що учасники програми Cash’u Club найактивніші у вихідні, з червня Сенс Банк перезапускає акцію «Вихідні з кешбеком за кредиткою», яка триватиме до кінця серпня. Відтак клієнти з кредитними картками отримуватимуть додаткові 2% відсотки кешбеку.
У червні Sense Bank разом із партнерами надасть ще більше пропозицій з підвищеним кешбеком до 15% на оплату послуг у медичних закладах, на АЗС, у транспорті, ресторанах, а також за розрахунок у магазинах одягу і косметики, книг, техніки та продовольчих товарів.
Крім того, для учасників програми лояльності тривають акції з розіграшу додаткових 5000 бонусів для 20 переможців від Cash’u Club, та разом з партнером Visa — розіграш «яблучного» планшету.
Деталі акцій та партнерських пропозицій червня клієнти банку можуть дізнатися у мобільному застосунку Sense SuperApp у розділі Cash’u Club.