►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Майже 60% ринку розкоші у Польщі припадає на автомобілі преміумкласу та класу люкс. На другому місці — розкішні готелі та СПА, на третьому — одяг і аксесуари.
Зростання ринку становило 12,2%, обігнавши інфляцію (11,4%).
На думку авторів звіту, таке зростання частково забезпечили українці.
«Цікаво, що попри підвищення податкового порогу, зросла кількість людей, які заробляють понад 120 000 злотих на рік. Таке збільшення можна пояснити, з-поміж іншого, високою інфляцією та значним зростанням зарплати. Крім того, наплив до Польщі громадян України, які працюють у міжнародних корпораціях і гарно заробляють, також міг сприяти такому зростанню», — прокоментував результати дослідження Анджей Марчак, партнер KPMG.