►Читайте сторінку«Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Крім того, спільне підприємство підтвердило, що картки під брендом Mastercard тепер будуть прийматися як для внутрішніх, так і для міжнародних покупок.
«Це ще одна важлива віха для Mastercard. З моменту виходу на ринок майже 40 років тому ми налагодили міцні відносини з китайськими банками, продавцями та фінтех-компаніями, щоб приєднати людей до глобальної економіки», — заявив генеральний директор Mastercard Майкл Мібах.
У лютому 2020 року Народний банк Китаю (НБК) дав схвалення Mastercard NetsUnion на початок офіційної підготовки до внутрішньої клірингової діяльності у Китаї.
З того часу спільне підприємство встановило стандарти, правила, структури та інфраструктуру відповідно до місцевих нормативних вимог і отримало необхідні сертифікати для ведення відповідного типу бізнесу у державі.
У листопаді 2023 року Mastercard NetsUnion отримала офіційний дозвіл від НБК і Національного управління фінансового регулювання на початок діяльності з клірингу банківських карток на внутрішньому ринку.