Як повідомляє банк, у середньому нову кобрендингову картку щодня відкривають близько 500 українців. За цей період клієнти здійснили понад 51 тисячі покупок саме у мережі АТБ — це 71,8% від усіх транзакцій.
Цікаво, що власники цієї картки від Sense Bank витрачають вдвічі більше на продукти саме під час онлайн-шопінгу. Так, середній чек покупки на сайті складає 603 грн проти 274 грн в офлайн-магазинах мережі АТБ.
У топі найпопулярніших категорій витрат у супермаркетах — бакалія (14,5%), непродовольчі товари (11,6%) та молочні продукти (11,1%). Трохи менше українці купують овочі й фрукти (10,1%), а також кондитерські вироби (9,5%).
До слова, розраховуючись у магазинах АТБ кобрендинговою карткою від Sense Bank, можна отримати кешбек: до 6% на обрані категорії товарів за програмою лояльності Cash’u Club, а також до 15% кешбеку від партнерів банку. Ще одна перевага — знижки від 5% до 40% на понад 700 товарів щотижня у мережі магазинів АТБ.
Оформити віртуальну картку можна у мобільному застосунку Sense SuperApp, на порталі та в додатку АТБ, а також на сайті банку.
Нагадаємо, це не єдина кобрендингова картка від Sense Bank. Раніше банк у співпраці з мережею гіпермаркетів «Епіцентр» випустили кредитно-дебетову картку «Вигода».