Причина падіння
Приводом для різкого падіння котирувань Kering стала звітність за перший квартал 2024 року. У ній компанія попередила, що в першому півріччі очікує на падіння операційного прибутку на 40−45% порівняно з аналогічним періодом 2023 року через зниження попиту на бренд Gucci, повідомляє CNBC.
Згідно зі звітністю, обсяг продажів Gucci впав на 18% у першому кварталі, до 2,08 млрд євро, через слабкий попит у Китаї. Gucci є найприбутковішим брендом у портфелі Kering — на нього припадає близько двох третин її операційного прибутку.
Загалом продаж групи становив 4,5 млрд євро, що на 10% нижче, ніж роком раніше.
Yves Saint Laurent, другий за величиною бренд компанії, продемонстрував спад продажів на 6%, продаж інших брендів у середньому також знизився на 6%. І лише Bottega Veneta наростив збут на 2%, чому сприяло двозначне зростання продажів у Північній Америці, Західній Європі та на Близькому Сході.