► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Під час FinAwards визначили і переможця у номінації «Найкраща служба підтримки».
Найкраща служба підтримки
Переможцем у номінації «Найкраща служба підтримки» став monobank | Universal Bank. Що оцінили користувачі у підтримці необанку:
- допомога через соціальні мережі, або месенджери: Viber, Telegram, Facebook, iMessage, Google Business Messenger;
- середній час очікування на лінії при дзвінку: 30−35 секунд;
- середній час очікування в месенджері до з'єднання з оператором: 60 секунд;
- впроваджені новітні технології та інновації для поліпшення роботи служби підтримки, зокрема штучний інтелект.
Другу сходинку посів Приватбанк та його служба підтримки. Як з’ясувалося, середній час очікування на лінії при дзвінку: від 25 сек. до 3 хв, а середній час розв’язання проблеми клієнта становить 2−5 хв.
На третьому місці служба підтримки Абанку — тут середній час розв’язання проблеми клієнта становить 5 хв. 15 сек.
Про FinAwards 2024
FinAwards 2024 — це щорічний конкурс, який проводиться уже 7-ий рік поспіль. Кожного разу FinAwards стає центром уваги для всіх, хто працює у фінансовій галузі. Це момент, коли відзначають найкращих професіоналів фінансового сектора України і фінансові продукти, висловлюють свою повагу до досягнень.
Відбір претендентів на участь у номінаціях FinAwards 2024 тривав три місяці. Учасників оцінювало експертне журі, а також проходило відкрите онлайн-голосування на сайті конкурсу.
Партнерами засновників премії — сайтів «Мінфін» і Finance.ua у цьому році стали Національна асоціація банків України, найбільший державний банк ПриватБанк, один з кращих банків для бізнесу ПУМБ, сервіс зручного онлайн кредитування AvansCredit, мікрофінансова організація Credit7, офіційний імпортер та дистриб’ютор автомобілів Mazda в Україні