"За даними останніх півроку, 42% всіх платіжних операцій здійснених картками Sense Bank — це розрахунки у мережах продуктових магазинів, а майже кожна п’ята операція з них — у мережі АТБ. Це свідчить про значний попит наших клієнтів до послуг у цьому секторі.
Основуючись на цих даних, ми розуміємо, що запуск спільної карти є кроком у правильному напрямі. Картка АТБ дозволить нашим клієнтам економити на покупках, використовуючи спеціальні знижки на товари мережі «АТБ»", — зазначає Членкиня Правління Sense Bank, Інна Тютюн.
Нагадаємо, що це вже друга кредитно-дебетова картка від Sense Bank, випущена спільно з партнерами. Попередня співпраця банкірів з мережею гіпермаркетів «Епіцентр» увінчалася появою картки під назвою «Вигода».