►Читайте телеграмм-канал«Мінфіну»: головні фінансові новини
Рим хоче збільшити національне виробництво автомобілів в Італії до 1,3 млн авто на рік з рівня нижче 800 000 у 2023 році. Наразі ведуться переговори зі Stellantis, єдиним великим автовиробником країни, щодо збільшення виробництва до 1 млн авто на рік до кінця цього десятиліття.
Загалом останній раз у країні виробляли мільйон авто на рік у 2017 році.
Міністр промисловості Адольфо Урсо заявив, що Італія хоче, щоб другий виробник додав близько 300 000 автомобілів до національного виробництва.
У разі успіху переговорів Chery стане одним з перших китайських автовиробників з європейською виробничою присутністю, що посилить конкуренцію з місцевими виробниками традиційних автомобілів, особливо в сегменті електромобілів (EV).
Урсо сказав, що минулого місяця Італія провела переговори з Tesla та з трьома невідомими китайськими автовиробниками, представники яких відвідали Італію минулого року, щоб оцінити потенційні інвестиційні можливості.
Одне з двох джерел Reuters сказало, що Chery зараз є тим варіантом, на який Рим «робить ставку найбільше».
Представник міністерства промисловості Італії відмовився від коментарів.
Керуючий директор Chery Europe Йохен Туетінг сказав Reuters, що китайський автовиробник очікує, що продажі в Європі будуть достатньо високими, щоб підтримувати місцевий складальний завод.
«Ми вивчаємо різні можливості по всій Європі, щоб знайти потенційну організацію місцевого виробництва в майбутньому», — сказав Туетінг.
За словами іншого джерела, Chery розглядає або реконструкцію існуючого заводу, або будівництво нового в Італії, але також розглядає інші варіанти в Європі, включаючи колишній завод Nissan у Барселоні.