► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Що відомо

«Неможливо здійснювати міжнародні авіаперельоти без погодження двох регуляторів — європейського та американського — так це працює. Українська сторона вже передає регуляторам своє бачення, як буде ринок працювати в умовах військового стану, свою оцінку ризиків, підходи, алгоритми», — зазначив чиновник.

Кубраков зауважив, що прикладів країн, де працюють аеропорти та куди в будь-який момент можуть прилітати дрони або ракети, у світі не багато. Найуспішнішим з них є Ізраїль.

Відтак українська сторона багато часу проводила і проводить консультації з адміністрацією цивільної авіації Ізраїлю.

«Не хочу ніякі терміни проговорювати, але зараз ми вже будемо передавати офіційно наше бачення регуляторам і ми вступаємо з ними в офіційні перемовини», — додав віцепрем'єр.

Про те, які летовища можуть бути відкриті міністр поки не говорить.

На рівні планів є різні сценарії, нам важливо почути перший офіційний зворотній зв'язок від регуляторів", — пояснив Кубраков.

За його словами, є європейські авіакомпанії, які дуже цікавляться відкриттям авіапростору України. Зокрема, Ryanair, які хочуть весь ринок одразу після відкриття авіапростору, вони подають десятки заявок.

Так само ведуться перемовини з трьома українськими авіакомпаніями ми ведемо перемовини.

«І вони теж підтверджують, звичайно, що вони хочуть літати тут, це їхні базові аеропорти, їхня базова країна», — додав міністр.

Що стосується довоєнних планів створення українського авіаційного національного оператора, то віцепрем'єр зазначив, що зараз це точно не є головним пріоритетом. До цього питання треба буде повернутися після війни.