Хоча Coca-Cola протягом кількох останніх кварталів збільшувала ціни, споживачі, які обідають поза домівкою, а також часто відвідують кінозали чи спортивні заходи, були готові витрачати більше коштів на улюблені їжу й напої. Ця тенденція контрастує із ситуацією в PepsiCo, яка заявила, що її продажі впали вперше за 14 кварталів. Зростання цін призвело до скорочення обсягів реалізації на 4%.
У випадку Coca-Cola обсяги продажу в окремих пакуваннях піднялися на 2%. Водночас усереднена вартість збуту товару за IV квартал зросла на 9%. І все ж таки компанія чекає, що її органічний виторг додаватиметься слабо, оскільки побоюється, що позитивний ефект від нарощування цін незабаром зійде нанівець.
Навіть відносно слабкий прогноз Coca-Cola перевершив очікування
Компанія прогнозує, що її органічні доходи 2024-го збільшаться на 6−7%. Минулого року цей показник підскочив на 12%. Гендиректор компанії зазначив, що у європейському та північноамериканському регіонах ефект високої інфляції тисне на окремі групи споживачів.
І все ж експерти lblv.com відзначають, що прогноз щодо органічного виторгу Coca-Cola виявився кращим за очікуваний. Зараз компанія чекає, що її скоригований прибуток за рік зросте на 4−5%, тоді як сторонні аналітики говорять про 4,5%.
Виторг фірми збільшився на 7,4%, досягнувши $10,95 мільярда, що перевищує аналітичні прогнози, які говорили про $10,68 мільярда. Її скоригований прибуток склав $0,49 на акцію, що відповідає очікуванням. Експерти відзначають, що показники Coca-Cola виявилися кращими, ніж у PepsiCo, оскільки перша все ще виграє від можливості збільшувати ціни.
Артем Прилучний, фінансовий аналітик LBLV