►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Подробиці нового спонсорського контракту не розголошуються. При цьому попередня восьмирічна угода (з 2014 по 2022 рр.) оцінювалася в суму понад 170 млн дол.
Дія контракту з Visa поширюватиметься на всі великі турніри FIFA, включно з чоловічим чемпіонатом світу-2026 у Мексиці, Канаді та США. Під час них компанія матиме право рекламувати свої послуги і проводити презентації нових продуктів.
Власники карток отримають доступ до залаштунків заходів FIFA і зможуть стати ексклюзивними учасниками «різноманітних інноваційних акцій у магазинах і онлайн-магазинах FIFA протягом усього терміну партнерства», йдеться у заяві.
Співпраця Visa і FIFA розпочалася у 2007 році, коли завершилося партнерство міжнародної федерації з конкурентом — системою Mastercard.