► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Торік компанії вдалося перевезти своїми літаками майже на чверть більше пасажирів, ніж в перший рік повномасштабної війни — понад 1,5 млн.
«Це ще далеко не ті показники, які були у 2021 році, але ми точно стали сильнішими», — пояснив Сероухов. У 2021 році SkyUp перевіз близько 2,5 млн пасажирів на близько 16 000 рейсах.
Він повідомив, що у 2023 році компанія ухвалила рішення «розвивати бізнес там, де це можливо», поки в Україні триває війна. Для цього SkyUp продовжила навчати персонал, зберігати ліцензії, підтримувати літаки у льотній придатності, забезпечувати безпеку польотів та виходити на нові для себе регіони оперування.
За словами Сероухова, українському перевізнику вдалося вивезти з України 11 своїх літаків та надавати послуги іншим компаніям.
«У 80−90% випадках це ACMI- перевезення і ще в 10−20% залежно від сезону — чартерні рейси на замовлення туроператорів», — пояснив СЕО SkyUp. Він вважає, що у 2024 році збережеться таке саме співвідношення.