«Команда розробників постійно працює над впровадженням інноваційних продуктів та рішень в Sense SuperApp. Рік тому Sense Bank запустив перший в Україні фінансовий месенджер, а відсьогодні ми реалізували новий підхід для здійснення усіх платежів і переказів через месенджер. Основна ідея в тому, що переказати та отримати гроші в сучасному світі — так само просто, як надіслати або отримати повідомлення у месенджері», — підкреслює Інна Тютюн, Член Правління, директор блоків IT та роздрібного бізнесу Sense Bank.
Оновлення отримав і основний екран платежів і переказів, де з’явилось універсальне поле вводу для будь-якого реквізиту. Відтепер клієнту не потрібно самостійно обирати тип платежу: введення будь-якого із реквізитів (номер картки чи телефону, ім'я отримувача, IBAN тощо) дозволить цифровому банку самостійно визначити, як переказувати гроші. Після переказу автоматично створюється шаблон, в якому зручно відображається вся історія взаємодії з цим отримувачем і надалі можна легко повторювати операції. Важливі шаблони можна винести на робочий стіл або закріпити зверху в списку.
Популярні платежі (комунальні послуги, інтернет, поповнення мобільного і т.д.), якими найчастіше користується клієнт, тепер відображаються в послідовності за частотою використання, тобто налаштовуються індивідуально під кожного клієнта.
Скористатись новими функціями можна вже зараз, оновивши додаток Sense SuperApp в App Store чи Google Play.
Sense Bank — один із системно важливих банків України з понад 130 відділеннями по всій Україні. Фінустанова обслуговує близько 3 млн фізичних, 58 тис. юридичних осіб та 86 тис. ФОПів. У банку працює близько 4 тис. співробітників.