Після того, як компанія була поглинена, вона намагалася утримати частину рекламодавців, оскільки бренди були збентежені з приводу стрімких змін, що могли статися з появою нового керівника.
Доходи від рекламних кампаній у Сполучених Штатах у грудні 2022-го скоротилися на 78% річних. Це найсильніше місячне просідання з моменту зміни власника компанії. Торішнього серпня доходи X від реклами впали на 60% рік до року. В компанії не стали коментувати інформацію.
Маск знайшов винних у падінні рекламних доходів X
У минулому бізнесмен підтверджував інформацію про те, що доходам соціальної мережі було завдано серйозної шкоди. Він заявив, що в цьому винні активісти, які давлять на рекламодавців. У серпні підприємець зазначив, що дії ADL — це головна причина, через яку доходи від реклами в американському сегменті просіли на 60%.
У відповідь ADL заявила, що будь-які твердження про те, що через неї X зазнала збитків, позбавлені підстав. Ще представники цієї організації зазначили, що готові почати рекламувати себе в даній соціальній мережі, якщо це дозволить краще пояснити необхідність боротися з ненавистю до X та її клієнтів.
Протягом минулого тижня гендиректорка соцмережі Лінда Яккаріно повідомила, що за останні 12 тижнів на майданчик повернулося 1,5 тисячі брендів. Також вона заявила, що послугами X знову користуються 90 зі 100 її найбільших клієнтів. У компанії зазначили, що вона здатна досягти прибутковості на початку 2024-го. Такої ж думки дотримується фахівець Cauvo Capital Олександр Соколовський.