► Читайте «Мінфін»вInstagram: головні новини про інвестиції та фінанси
«Як управлінець я завжди рахую економіку підприємства. Зараз 30 грн — це та вартість проїзду, яка б давала розвиток. Але сьогодні громадський транспорт у Києві має стільки проблем і викликів, що нам уже простіше зробити його безплатним.
І, напевно, ми до цього й дійдемо. У нас тільки пільговиків понад 50% пасажирів. Врешті-решт, ми будемо змушені підняти руки, здатися і сказати, що громадський транспорт у Києві стане безплатним", — сказав Кандибор.
Він також додав, що в такому випадку потрібна буде «масштабна стратегія, розуміння, завдяки чому ми будемо його компенсувати».
«Якщо ми сьогодні різко робимо увесь громадський транспорт безплатним, то близько тисячі маршруток мають зійти з вулиць, натомість їх треба заповнити комунальним транспортом», — заявив Кандибор.
Поки що про повну ліквідацію приватних перевізників у Києві не йдеться.
«Найближчим часом і в умовах війни — ні», — додав він.