►Читайте телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Скільки купили квитків
Уточнюється, що у касах пасажири придбали 22,3% квитків від загального обсягу. Загалом компанія продає 78% квитків на поїзди онлайн: через застосунок, офіційний сайт, чат-боти та партнерські канали продажу.
Заступниця директора департаменту з питань інформаційних технологій Укрзалізниці Вікторія Галатін зауважила, що її команда постійно проводить аналіз звернень пасажирів, щоб корегувати свої цілі відповідно до реальних потреб.
«Наприклад, в одному з останніх релізів ми додали можливість докупити квитки на тварин та багаж до вже існуючого квитка — раніше це можливо було зробити виключно в касі. Бачимо, що ця функція і всі попередньо реалізовані — затребувані та користуються попитом серед користувачів. Маємо ще багато вимог до функціональності, які упорядковані за ступенем важливості, і далі продовжуємо працювати над покращенням наших онлайн послуг», — розповіла вона.