► Читайте «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Органічні продажі в найбільшому підрозділі групи, який продає модні вироби та шкіряні вироби, зросли на 18% у I кварталі — це майже вдвічі більше, ніж очікували аналітики. Зростання підрозділу в Китаї досягло двозначного відсотку, повідомив аналітикам у середу фінансовий директор Жан-Жак Гіоні.

За його словами, LVMH «надзвичайно оптимістично налаштований» щодо Китаю у 2023 році. Однак виконавчий директор сказав, що LVMH спостерігає уповільнення зростання в США, при цьому особливо постраждали попит на коньяк і продажі шкіряних виробів.

Читайте: Капіталізація гіганта предметів розкоші LVMH вперше досягла 400 мільярдів євро

На торгах у Парижі акції зросли на 5%, піднявши ринкову вартість LVMH приблизно до 440 млрд євро, що є найвищим показником у Європі.