►Читайте сторінку«Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Країни ЄС і законодавці повинні цього року обговорити запропоноване законодавство, яке б посилило обмеження на викиди забруднюючих речовин автомобілями, включаючи оксиди азоту.
Генеральний директор Європейської асоціації виробників автомобілів (ACEA) Сігрід де Фріз сказала, що проект закону є «яскравим прикладом» регулювання, яке додасть складності та невизначеності, оскільки галузь бореться з «ключовими рішеннями та інвестиціями».
Водночас це не принесе «екологічних переваг, які він, як стверджує», додала де Фріс.
Наскільки зростуть ціни
За даними ACEA, стандарт Євро-7 підніме ціни на нові автомобілі в середньому на 2 000 євро, що змусить багатьох людей залишати старі забруднюючі моделі замість того, щоб купувати нові транспортні засоби.
Проблеми автовиробників
Деякі виробники автомобілів заявили, що Євро-7 змусить їх інвестувати в технології для моделей двигунів внутрішнього згоряння, в той час, коли вони вже виділили десятки мільярдів євро на нові електромобілі з нульовим рівнем викидів (EV).
Раніше керівник Skoda заявив, що чеському автовиробнику доведеться скоротити 3 000 робочих місць, якщо стандарт Євро-7 буде впроваджено в його нинішньому вигляді.
Зазначимо, що Євро-7 має набути чинності в середині 2025 року для легкових автомобілів і в середині 2027 року для вантажівок і автобусів.