Що відомо
Нові правила, які вимагають від Apple і Google відкрити свої мобільні платформи для магазинів додатків, мають набути чинності з березня 2024 року.
«Ми хочемо мати можливість пропонувати контент від нас і наших сторонніх партнерів на будь-якому екрані. Сьогодні ми не можемо зробити це на мобільних пристроях, але ми хочемо побудувати світ, який, у якому, ми думаємо ці пристрої будуть відкриті», — сказав Філ Спенсер, виконавчий директор Microsoft Gaming.
Microsoft бореться з регуляторними органами в США, Європі та Великій Британії, які висловлюють занепокоєння щодо потенційного впливу на конкуренцію власника консолі Xbox, який купує розробника Call of Duty, однієї з найпопулярніших ігор у світі. Виробник PlayStation Sony був гучним противником угоди.
Зазначається, що ЄС, можливо, будуть вимагати від Apple і Google змінити правила, які регулюють розповсюдження програм на пристроях iPhone і Android. Однак великі технологічні компанії можуть оскаржити це рішення і відкласти його виконання.