► Читайте телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
«Разом із колегами вніс законопроєкт N9083, що передбачає дерегуляцію та детінізацію ринку торгівлі вживаними транспортними засобами», — написав Гетманцев.
«Скасування безглуздої державної реєстрації вживаних автомобілів торгуючою організацією на себе, навіть якщо вона їх купує як товар для подальшого перепродажу — стане запорукою для виведення з тіні ринку, розширення діяльності білих автотрейдерів та ліквідації схем, через які бюджет недоотримує податки», — додав голова комітету.
Згідно із пояснювальною запискою до законопроєкту, за результатами 2021 року обсяг державних реєстрацій нових автомобілів склав близько 100 тис., а вживаних — близько 1,7 млн. Водночас переважна більшість ринку вживаних автомобілів наразі перебуває «у тіні».
Читайте: Що привозили з-за кордону в лютому: Найпопулярніші бренди серед імпортних авто з пробігом
При цьому суб'єкти господарювання, які здійснюють торгівлю вживаними транспортними засобами, при викупі вживаного автомобіля з метою його подальшого перепродажу зобов’язані проводити обов’язкову державну реєстрацію придбаного автомобіля на себе, перш ніж мати можливість його перепродати кінцевому споживачу.
Крім того, суб'єкти господарювання, які скуповують вживані транспортні засоби для їх подальшого перепродажу, вимушені на кожний автомобіль двічі отримувати довідку з районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки про взяття транспортного засобу на військовий облік (зняття з військового обліку).