Будинку нема, а кредит сплати
Авторка відгуку пише, що півтора роки тому взяла кредит в А-Банку на будівництво будинку. Дім побудували у смт Макарів Київської області, але довго ним не нарадувались: через кілька місяців почалася війна, ворог вщент зруйнував будинок.
Жінка звернулася в А-Банк з надією, що фінустанова поставиться до її ситуації з розумінням і піде на поступки у сплаті кредиту.
«Написали ми в А-Банк, що так мовляв і так, дому немає, нема чим платити % за кредит, від оплати кредиту не відмовляємося, просимо, щоб нам не нараховували % за користуванням кредитом або хоча б їх зменшили, щоб ми могли погасити саме тіло кредиту», — розповідає Elena8888888.
У відповідь співробітники банку запитали документи, які підтверджують руйнування, пообіцяли їх детально вивчити і увійти в становище.
За словами споживачки, усі копії відповідних документів — від МНС, поліції, з «Дії», з сільради — було відправлено у банк. З рішенням банк не забарився.
«Через пару годин передзвонила пані і повідомила, що, на жаль, % за користування кредитом банк нараховуватиме і навіть не зможе зменшити їх, оскільки гроші були взяті на будівництво будинку, а не на сам будинок. Абсурд, звісно. Як виняток запропонували нам не вносити мінімальний платіж, але % за місяць за повною ставкою все одно будуть нараховані. Тобто чим раніше ми кредит закриємо, тим менше ми винні банку», — пише авторка відгуку.
У результаті історія із кредитом для Elena8888888, як вона повідомила, закінчилася тим, що довелося продати машину і погасити кредит й відсотки, які були нараховані за 9 місяців війни.
Що відповів банк
У пресслужбі А-Банку зауважили, що банком сформовані процедури для перегляду заборгованості клієнтів та надання більш лояльних умов для погашення простроченої заборгованості, яка виникла з причини агресії рф.
«Банк йде назустріч усім клієнтам, у т.ч. у наданні реструктуризації. Усі нестандартні звернення розглядаються та вирішуються індивідуально, підлаштовуючись під можливості в першу чергу — клієнта, а потім уже — банку», — запевнили в А-Банку.
Щодо випадку, описаному у відгуку Elena8888888, то у пресслужбі фінустанови пояснили, що не змогли посприяти у вирішенні проблеми клієнта через брак інформації.
«На жаль, в отриманому відгуку щодо роботи банку відсутня інформація щодо даних клієнта для можливості перегляду історії звернень та причини відмови. На наш запит в особисті повідомлення, користувач Elena8888888 особистих даних не надав, на повторний запит від
У фінустанові також поінформували, що банком були зроблені й інші кроки, щоб з’ясувати всі обставини й отримати повну картину по даному випадку.
«Для пошуку клієнта ми ініціювали перегляд звернень клієнтів
В А-Банку запевняють, що готові розібратися у ситуації клієнта та переглянути умови погашення заборгованості. Для цього просять клієнта вийти з банком на зв'язок.
Правила конкурсу «Кращий відгук місяця»
Приз за найкращий відгук місяця — 500 грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:
-
Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
-
Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
-
У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
-
Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.
Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.