Компанія, яка більше конкурентів постраждала від коронавірусної кризи та дефіциту напівпровідників, почала відновлюватися та планує збільшити прибуток.
Французький автовиробник очікує, що електрокари та популярні марки автомобілів допоможуть стимулювати зростання продажів. Торік Renault став третім брендом у Європі з продажу електромобілів після Toyota та Tesla. Так, 2022 року було продано 228 тисяч електрокарів цього бренду, що перевищує показник 2021 року на 12%.
Частка Renault на світовому авторинку у річному співвідношенні знизилася на 0,5% до 4%. Продажі цього бренду машин виросли на ринках Колумбії та Туреччини.
На ринку Франції, що є для компанії основним, впали на 15%, у Німеччині — знизилися на 25%.
У листопаді минулого року група Renault повідомила про суттєві зміни, які призведуть до поділу бізнесу на п'ять напрямків, допоможуть зміцнити зв'язки китайським виробником Geely. У планах компанії − вивести підрозділ із виробництва електрокарів на фондову біржу цього року, зазначають у LBLV.
Максим Соколов, фінансовий аналітик LBLV