►Читайте «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Як термінал «з'їв» 100 тисяч

Автор відгуку розповіла, як під Новий рік вирішила відкрити конвертаційний вклад. Для цього мала покласти гроші на універсальну карту, а вже потім через Приват24 відкрити депозит у доларах.

«У відділенні стояв банкомат-термінал, я поклала туди 100 000 грн, в результаті мені видало чек, що неможливо виконати операцію, гроші в банкоматі, потім прийшла смс, що здійснена операція на суму 78500, хоча я поклала 100 000 грн, і відбувся збій, сформувалася Заявка», — пише клієнтка Приватбанку branisolga.

Вже через день, за її словами, отримала повідомлення від Приватбанку, що ніякого збою не було і їй не повернуть 100 тис. грн.

Дзвінок на «гарячу» лінію банку клієнтку Привату мало заспокоїв.

«Подзвонила на 3700, відповіді зрозумілої нема, просто чекайте, найближчим часом, у зв’язку з воєнним станом і т.ін.», — розповідає вона.

Що відповів банк

У Приватбанку відреагували на відгук повідомленням про прийняття в роботу заявки на повернення коштів.

«Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін», — написала служба підтримки.

У пресслужбі Приватбанку «Мінфіну» підтвердили, що проблеми під час користування банкоматами та терміналами останнім часом почастішали. Зараз за добу у банк надходить близько 300 звернень, що у 2−3 рази більше, ніж кілька місяців тому.

Причина — систематичні вимкнення світла. У разі різкого припинення електропостачання банківська машина вимикається і може, прийнявши готівку, не зарахувати її на вказаний рахунок.

У банку запевнили, що панікувати не варто, і дали поради, що робити клієнту в такій ситуації.

«Перш за все звернутися за телефоном «гарячої"лінії за номером 3700. Після з'єднання з оператором потрібно пояснити ситуацію та подати заявку на повернення коштів. Вкрай важливо надати якнайповнішу інформацію — адресу розташування банківського апарату або його номер, час проведення операції та точну суму втрат. Зазвичай подібні ситуації вирішуються при найближчій інкасації терміналу», — підкреслили у пресслужбі.

Також у Приватбанку звернули увагу, що термінали призначені більше для здійснення переказів або поповнення карток. Для прийому великих сум краще використовувати банкомати з функцією кеш-ресайклінгу. А враховуючи реалії з відключенням світла, операції з великими сумами краще проводити через касу.

Правила конкурсу «Кращий відгук місяця»

Приз за найкращий відгук місяця — 500 грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:

  • Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  • Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
  • У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  • Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.