Банкомат не видав гроші і «проковтнув» картку

«01.10.2022 о 09:52 знімав власні гроші в банкоматі (банкомат що видає до 200 купюр), двадцять тисяч гривень. Вставив картку, ввів пінкод, вказав суму і натиснув кнопку видача готівки. На дисплеї банкомату висвітилось „Отримайте ваші кошти“, але купюроприймач так і не відкрився, картку також мені не повернув», — пише автор відгуку.

Чоловік тут же, не відходячи від банкомату, набрав номер гарячої лінії банку 3700. Оператор підтвердив, що дійсно відбувся збій, і запевнив, що система автоматично сформувала запит на повернення даної суми протягом доби на рахунок клієнта. Про сформований запит Сергій Данилейко також отримав повідомлення в Приват24.

Але ні за добу, ні за дві кошти на рахунок не надійшли. Більше того, при повторному зверненні до колцентру оператор повідомив, що в запиті йому відхилено, оскільки банкомат видав кошти і жодного збою не зафіксовано.

Після цього автор відгуку декілька разів звертався до банку з проханням перевірити інформацію з записом розмови з оператором та передивитись відеозаписи з камери банкомату.

«На що отримав відповідь, що в поверненні коштів мені остаточно відмовили, так як о 10:12 кошти були забрані і є фото, але хто на фото — вони не знають. Виходить, що через їх некомпетентність, я втратив 20 000 грн (двадцять тисяч гривень)», — обурюється Сергій Данилейко і задається питанням, куди далі звертатись, щоб отримати власні кошти.

Що кажуть у банку

Приватбанк відреагував оперативно, зауваживши, що профільні фахівці вже розглянули заявку автора відгуку на повернення коштів. При цьому у службі підтримки відповідальність на себе не взяли.

«Важливо розуміти, що будь-яке рішення по такій заявці, позитивне воно чи негативне, не приймається випадково, а завжди спирається на інформацію, отриману при перевірці фахівцями. При знятті готівки банкомат фіксує та зберігає дані про кожну операцію та її успішність. На цю інформацію спираються фахівці. Також проводиться звірка результатів інкасації, яка має показати надлишки в банкоматі, якщо готівка не була видана. Окрім того, щоб остаточно впевнитись в тому, що купюроприймач відкрився для видачі готівки було перевірено фотоматеріали з банкомату», — пояснили в банку.

Наразі клієнт не повідомив про вирішення своєї проблеми.

Правила конкурсу «Кращий відгук місяця»

Приз за найкращий відгук місяця — 500 грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:

  • Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  • Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
  • У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  • Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.