►Підписуйтесь на «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Що відбувається
Скарги клієнтів Приватбанку почали надходити ще півтора тижні тому, але проблему досі не вирішено.
1 вересня користувач під ніком Nicol406 написав, що вже два тижні Приват не видає гроші клієнта.
«Замовлення зробили 19.08.22, а сьогодні 22.08.22, ніде валюти немає. Я розумію, що військове положення все змінило. Але якщо є проблеми, то клієнтів треба попереджати», — зазначив клієнт із Кременчука.
Дмитро Якименко із міста Коростень розповів, що попередньо замовив отримання доларового грошового переказу у розмірі $400 на конкретне відділення Приватбанку, там навіть підтвердили наявність валюти та запросили людину на отримання на конкретний час. А коли він прийшов, то йому цинічно заявили, що готівковий долар уже закінчився. Через що у Дмитра народилися природні побоювання щодо видачі валюти «своїм» за блатом.
Що кажуть у Приваті
У Приватбанку проблему визнали — там справді не вистачає готівкового долара. Але у банку кажуть, що дефіцит готівкової валюти виник не лише у них, а й у всіх українських банків.
«Сьогодні всі українські банки мають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб задовольнити наших клієнтів та вкладників, проте попит зріс у рази порівняно з аналогічним періодом минулого року», — сказав прес-секретар Приватбанку Олег Серга в коментарі «Страна».
Серга зазначив, що для вирішення проблеми банк планує у вересні істотно збільшити обсяг завезення в Україну валютної банкноти.