Засновники премії — популярні сайти про фінанси та інвестиції — Minfin.com.ua та Finance.ua.
Трійка лідерів у банківському секторі
Найяскравішою рекламою минулого року став ролик від Приватбанку «Кожному з 25 мільйонів клієнтів щось своє».
В однохвилинному, легкому для сприйняття відео показано, як банк стає в пригоді у будь-якій ситуації усім своїм 25 млн клієнтів. Серед них батьки, фрилансери, військові, підприємці, фермери, лікарі, підлітки, спортсмени, водії і навіть працівники інших банків. Для них банк невтомно працює, створює нові сервіси в Приват24 та розширює ті, що є.
Упевнений, врівноважений тон, позитивна атмосфера, невимушена форма подачі схилили на свій бік як учасників голосування, так і журі.
Друге місце у номінації посів Укргазбанк за креативну рекламу ЕКО кредитки. Отож тепер «в окулярів є ніс, у човна є море, в малюка підгузок, у їжі є тарілка», а в Укргазбанку — «срібло».
Третє місце закріпилося за банком ПУМБ. Заслужену «бронзу» він отримав за неймовірно зворушливу рекламну кампанію «30 років разом».
Три найкреативніші МФО
Рясним та багатим був 2021 рік на рекламу небанківських кредитів. Багато слоганів стали мемами. Тож вибір видався надзвичайно складним. Та врешті переможцями у номінації «Краща рекламна кампанія: МФО» стали:
- третє місце — Сredit7, бо це «І те, що треба і те, що хочеш»;
- друге місце — компанія MyCredit за «дуже швидкі турбо-бабки, які вже за п’ять хвилин зігріють ваші лапки»;
- перше місце — MisterCash за те, що він «гроші всі дає без меж».
У ролику переможця у веселій, легкій, безтурботній формі проспівано умови кредитування, які компанія пропонує для новачків. Так, новачки, які оформлять позику з 20 вересня 2021 року по 31 грудня 2022 року, отримають її лише під 0,01%, а крім того матимуть шанс отримати 4-ту та 7-му позики також під 0,01% зі строком погашення до 30 календарних днів.
Як обирали переможців
В даній номінації брали участь фінансові компанії (банки, страхові, МФО), які у 2021−2022 рр. запустили креативну рекламу, яка легко сприймається і запам’ятовується.
Завдяки цьому компаніям вдалося досягти хороших показників у підвищенні впізнаваності бренду, виведення нового продукту і/або призвело до істотного зростання відвідуваності сайту, збільшення продажів.
Про премію
FinAwards — це щорічний конкурс, який визначає кращих професіоналів фінансового сектору України і фінансові продукти.
Цього року премія проводиться вп'яте. Попри війну, засновники премії вирішили відзначити торішній внесок фінансових установ в розвиток банківської та фінансової індустрії України, а також теперішні успіхи в підтримці населення та забезпечення стабільності фінансово-грошової системи держави.
«Спочатку ми вважали, що захід не на часі. Але потім побачили, ціною яких величезних зусиль фінансові компанії трималися на плаву. Попри війну і скруту ви почали працювати ще активніше, ніж будь-коли. Тому ваш внесок вартує того, щоб його відзначити», — наголосив співзасновник Treeum Сергій Віндерських.
Переможців обирали шляхом голосування незалежного авторитетного журі, експертної групи редакції і відкритого голосування читачів сайтів «Мінфін», Finance.ua.