1. SWIFT-платежі з електронним документообігом (аналогічно WEB-версії):
- створюйте SWIFT-платежі, завантажуйте документи, підписуйте — все у додатку;
- створюйте SWIFT-платежі у WEB-версії, підписуйте у додатку, і навпаки, як Вам зручно.
2. Оновлення продукту «Рахунок з бізнес-карткою» для фізичних осіб — підприємців:
- відображення бізнес-картки у додатку;
- перегляд деталей картки (повна інформація), з формуванням pdf-реквізитів;
- перегляд операцій і виписка по картці/рахунку;
- платіж з рахунку/картки (у гривні) — реалізований раніше.
3. Швидке створення UAH-платежу/валютного документу накладенням віджетів рахунків:
- при накладенні UAH-рахунку на інший UAH-рахунок — відкривається заповнена форма платежу UAH;
- при накладенні UAH-рахунку на валютний рахунок — відкривається заповнена заява купівлі валюти;
- при накладенні валютного рахунку на UAH-рахунок — відкривається заповнена заяви продажу валюти;
- при накладенні валютних рахунків — відкривається заповнена заяви обміну валюти.
4. При підписанні групи документів — детальний результат підписання (аналогічно WEB-версії);
5. Редагування відхилених платежів у гривні:
- більше не потрібно створювати новий платіж або копіювати його, відхилений платіж може бути відредагований із збереженням дати і номеру документу, підписаний і відправлений на опрацювання до Банку;
6. Автоматичні повідомлення про закінчення терміну дії ключів ЕП (за 30 днів, аналогічно WEB-версії);
7. Автоматичні попередження про необхідність оновити мобільний додаток:
- після натискання на кнопку «оновити» автоматично відкривається Google Play або AppStore (в залежності від пристрою — Android/iOS);
8. Нові сервісні повідомлення при вході/реєстрації у додатку:
(при неуспішному результаті система відображає на екран конкретну причину)
повідомлення | — | пояснення |
Термін дії сертифікату відкритого ключа вичерпано | нове |
|
Вас не зареєстровано як користувача, виконайте реєстрацію | нове |
|
Увага, триває процес активації облікового запису, спробуйте пізніше або зверніться до контакт-центру | нове |
|
Детальну інформацію щодо помилки можливо отримати за номером | нове |
|
Введено невірний ключ або пароль | вже існує |
|
9. Листи, тематика листа «Інше» видалена з системи:
- у системі вже створені всі необхідні тематики листів для більш зручного замовлення дистанційних послуг (наприклад, замовляти довідки і виписки, відкривати додаткові рахунки або замовляти зняття готівки з рахунку тощо),
- більше інформації про послуги віртуального відділення «РайфБізнес» за посиланням.
10. Виправлення дефектів попередніх версій:
- Виписки — тривале завантаження у мобільному додатку;
- Помилка при вході, з коректним ключем і паролем — «Виникла помилка, спробуйте пізніше»;
- Помилка при реєстрації ключа
Удосконаленого Е П (ключ банку), на останньому кроці; - Помилка при реєстрації ключа Кваліфікованого ЕП (ключ КЕП), на останньому кроці;
- Складнощі з доставкою повідомлень, які підключені через Raiffeisen Business Online (міні-виписка по рахунку, залишок на рахунку);
- Некоректний залишок при створенні платежу у гривні з бізнес-картки (недозволений овердрафт).
Оновлений додаток вже розміщено у Google Play та App Store.
- Перейти до Google Play;
- Перейти до App Store.
Також, до ваших послуг 24/7 всі дистанційні сервіси:
- Raiffeisen Business Online
- Дізнайтесь більше
☎ Служба підтримки Raiffeisen Business Online — 0 800 505 770, 0 800 400 470 (по Україні), та 044 495 41 40 (у Києві)
☎ Інформаційний центр — 0 800 505 045, 0 800 400 445 (по Україні), та 044 590 24 98 (у Києві)
☎ Дзвінки із-за кордону: +38 (044) 354 14 34 (за тарифами оператора) або raif@phone.aval.ua (безкоштовно зі Skype)