Фінансові результати Tencent за I квартал
Економісти зазначили, що Tencent у першому кварталі зафіксувала низькі показники. Виторг залишився практично незмінним — на рівні 135,5 мільярда юанів, порівняно з торішнім значенням
135,3 мільярда юанів. Від інтернет-реклами прибуток знизився на 18% до 18 мільярдів юанів. При цьому виторг у фінансово-технічному сегменті піднявся у річному співвідношенні на 10% — до 42,8 мільярда юанів.
Щодо операційного прибутку, він упав на 15%, а чистий прибуток знизився на 23% до 25,5 мільярда юанів.
Аналітики відзначають такі причини зниження показників:
- падіння попиту на відеоігри у КНР;
- перехід від постпандемійного режиму економіки;
- тиск з боку влади щодо демонополізації.
Чого чекати від другого кварталу?
Експерти вважають, що виторг за підсумками другого кварталу знизиться на 2% у річному співвідношенні до 135,6 мільярда юанів. Також прогнозується падіння прибутку на 26% до 25 мільярдів юанів.
У другому квартальному періоді цього року Tencent випустила лише три гри (зазначимо, що у першому кварталі було запущено 5 відеоігор). Аналітики вважають, що виторг від цього сегменту залишиться незмінним або трохи знизиться.
При цьому кілька місяців тому було анонсовано 12 нових ігор, що може позитивно вплинути на виторг у 2022 році.
Очікується, що виторг у сегменті онлайн-реклами знизиться на 26%, порівняно з другим кварталом минулого року.
У LBLV зазначають, що на діяльність компанії негативно впливають періодичні штрафи, обмеження КНР у сфері монетизації та проведення часу в онлайн-іграх.
Загалом аналітики не очікують зростання фінпоказників Tencent за другий квартал, але основні бізнес-показники можуть піднятися у другому півріччі після виходу нових ігор та у разі відновлення економіки КНР.
Дмитро Єршов, фінансовий аналітик LBLV