Як стало відомо зі звітності, у другому кварталі виторг Pinterest збільшився на 9% — до 665,9 мільйона доларів, що підтвердило прогнози аналітиків. При цьому прибуток виявився гіршим за очікування експертів через великі витрати і менший час перебування клієнтів у програмі. Також зазначається, що рекламодавці знизили бюджети через побоювання економічної кризи.
Квартальний збиток Pinterest становив 43,08 мільйона доларів, що з розрахунку на акцію складає 0,07 долара. Роком раніше було зафіксовано прибуток на рівні 69,4 мільйона доларів.
У другому кварталі кількість активних користувачів на місяць склала 433 мільйони — це на 5% менше, ніж було зафіксовано рік тому. При цьому показник вищий, ніж прогнозували експерти.
Керівництво компанії також поділилося прогнозами на третій квартал. Очікується, що виторг у звітному періоді збільшиться на 10%, передає LBLV.
Александер Дубінський, фінансовий аналітик LBLV