Компанія Microsoft розробить технологію, яка спростить розміщення реклами на платформі. Керівництво Нетфлікс відзначає гнучкість інновацій від Microsoft як у сфері технологій, так і продажу.
Наразі на платформі відсутні рекламні ролики. Їх використання означає доступнішу підписку для тих користувачів, які заради економії готові відволікатись на рекламу. Це може стати новим драйвером для акцій компанії.
Ці дві компанії вже давно пов'язані між собою. Як стало відомо LBLV, Бред Сміт, який є віце-головою Microsoft, входить до ради директорів Нетфлікс, а Рід Хастінгс, який займає посаду генерального директора відеоплатформи, 5 років був членом ради директорів Майкрософт.
У першому кварталі цього року стрімінговий сервіс вперше за десятиліття відзвітував про зменшення кількості клієнтів. У другому кварталі очікується зниження ще на 2 мільйони.
Аналітики LBLV вважають, що найближчим часом акції компанії Нетфлікс торгуватимуться у боковику в межах 162,7−207,5 долара. Ближче до публікації звітності слід очікувати на підвищення волатильності.
Папуш Владислав, фінансовий аналітик LBLV