Через аварійну ситуацію з каналами зв'язку 23 квітня клієнти Приватбанку можуть зіткнутися з тимчасовими затримками в роботі сервісів банку, мережі банкоматів та оплати картками покупок через торгові термінали.
Банк також повідомив, що його фахівці вживають дій задля найшвидшого відновлення стабільної роботи.
Проблеми Привата вже помітили клієнти інших банків. «Через технічні проблеми у Приватбанку відчуваємо складності з відправкою переказів на їхні картки. Прошу поставитися з розумінням», — написав співзасновник monobank Олег Гороховський у своєму телеграм-каналі.
Про проблеми при оплаті покупок приватовськими картками також повідомляє багато читачів «Мінфіну».
Нагадаємо, що Приватбанк розпочав проводити планові регламентні роботи у Приват24 наприкінці березня. Ці роботи, за повідомленнями банку, були необхідні для забезпечення безпечної та якісної роботи сервісів. Через планові роботи сервіси банку в квітні частково були обмежені.
Читайте також: Приватбанк порахував втрати через війну. Поки що у «плюсі»