► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Що відомо
«Правлінням АТ КБ „Приватбанк“ було ухвалене рішення зосередитися виключно на банківських продуктах та згорнути проєкти з партнерами, що надають небанківські фінансові послуги. У зв'язку з цим проєкт „Друга пенсія“ та відповідний сервіс в додатку Приват24 закривається з 1 лютого 2022 року», — повідомили в ТОВ «Адміністратор пенсійного фонду «Центр персоніфікованого обліку» (АЦПО).
В АЦПО зазначили, що «Приватбанк надалі не забезпечуватиме укладання нових контрактів та не надаватиме консультацій щодо обслуговування діючих контрактів укладених з пенсійними фондами».
Контракти вкладників та учасників пенсійних фондів «ОТП Пенсія» та «Династія», які укладалися з використанням додатку Приват24, продовжують діяти. Клієнти, які в сервісі «Друга пенсія» переглядали стан пенсійного рахунку, надалі зможуть робити це у «Власному кабінеті» на сайті portal.acpo.com.ua або в мобільному застосунку «АЦПО Кабінет» в Google Play.
Читайте також: Приватбанк запустив новий сервіс для бізнесу. Дозволяє отримувати інформацію про податкову заборгованість
«Нажаль, через технологічні особливості, регулярні пенсійні внески, що були ініційовані через сервіс „Друга пенсія“ в додатку Приват24, також перестануть функціонувати
Крім цього, Приватбанк вже відмовився від безподаткових депозитів.
Депозитний продукт «Стандарт безподатковий»
На сайті банку зникла опція відкриття депозитного продукту «Стандарт безподатковий», за яким депозити клієнтів, які розміщувалися за рахунок зарплати, пенсії чи соціальних виплат, звільнялися від оподаткування. Вкладники за цим депозитом не платили 18% податку на доходи фізосіб та 1,5% вйськового збору з отриманих процентів.
Пільга надавалася відповідно до норм Податкового кодексу.
Приватбанк надавав її станом на 12 січня.
Читайте також: Бонус від Привату. Банк оформлюватиме е-поліси ОСЦПВ з кешбеком 20%