Причини зниження акцій
Компанія вийшла на міжнародний ринок минулого року. Акції спочатку суттєво зросли у ціні, але потім швидко подешевшали. Експерти відзначають 4 основні причини такої ситуації на ринку:
Інвестицій Amazon виявилося замало.
Істотною підтримкою компанії стали інвестиції Amazon — компанія замовила 100 000 фургонів EV. При цьому найбільший рітейлер повідомив, що цих машин буде недостатньо і планується закупівля ще в інших автовиробників. Вже відомо про співпрацю із дочірньою компанією Fiat-Chrysler — Stellantis.
На такі новини інвестори відреагували з побоюванням, що стало однією із причин падіння акцій. При цьому в компанії Amazon зазначили, що планують продовжити співпрацю з Rivian надалі.
Невиконання плану постачання.
На зниження цінних паперів також вплинуло те, що корпорація не дотягла до наміченого виробничого плану. Минулого року було виготовлено 1015 машин замість 1200.
Зміна керівництва.
Вчора з'явилась новина про те, що зі своєї посади йде операційний директор, який працював у компанії з березня 2020 року.
При цьому відставка Рода Коупса не була несподіванкою, оскільки готуватися до звільнення та передавати справи він розпочав ще кілька місяців тому.
Зростання прибутковості облігацій.
На фондовий ринок негативно впливає той факт, що аналітики очікують цього року на триетапне підвищення ставки ФРС. Також зазначається підвищення прибутковості американських облігацій.
Інвестори почали поступово виходити з акцій, враховуючи той факт, що виробництво Rivian поки що недостатньо зміцнилося.
Чого чекати від акцій?
Після виходу на біржу акції Rivian зростали протягом п'яти торгових днів. У середині листопада минулого року папери досягли рекордного значення — 179,5 долара, після чого почали поступово дешевшати. Rivian більше не входить до п'ятірки найбільших по капіталізації автовиробників.
Перспектива інвестиції в акції автовиробника залежатиме від зростання виробництва та випуску машин, вважають у LBLV. При цьому цінні папери можуть знизитись, якщо не з'явиться позитивних новин, що сприятимуть зростанню.
Костянтин Філатов, фінансовий аналітик LBLV