►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» на фейсбуці: головні фінансові новини
Що відомо про нові правила
Згідно з новими правилами, китайські інтернет-платформи, які володіють даними понад 1 млн користувачів, будуть зобов'язані проходити перевірку безпеки перед лістингом своїх акцій за кордоном.
На думку аналітиків видання, ця вимога не поширюватиметься на розміщення паперів у Гонконгу, який розглядається Пекіном як офшорний, але не іноземний ринок.
Читайте також: Китай назвав основні вимоги до компаній для виходу на біржу
Крім цього, в окремому повідомленні регулятор заявив, що з 1 березня інтернет-компанії будуть зобов'язані посилити контроль за постачальниками новин, а також відключати алгоритми рекомендацій стрічки новин за запитом користувачів.
Чи заплановані зміни мають зворотну юридичну силу, у відомстві не уточнили.
Передісторія
На початку липня Держрада Китаю заявила, що перегляне правила IPO китайських компаній за кордоном, а за тими, хто вже провів лістинг, посилить нагляд.
Джерела Bloomberg розповідали, що влада Китаю планує також змусити китайські публічні компанії погоджувати з ними додаткові випуски акцій на зарубіжних ринках.
У минулому році через тиск влади було скасовано IPO Ant Group Джека Ма на $ 34,4 млрд, що стало б найбільшим за всю історію.
Пізніше, незважаючи на попередження влади, на IPO зважився китайський агрегатор таксі Didi, який в ході лістингу на Нью-Йоркській фондовій біржі залучив понад $ 4,4 млрд. Розміщення викликало невдоволення Пекіна, і після IPO китайський регулятор почав розслідування проти Didi, а пізніше зажадав видалити сервіс з магазинів додатків.
Напередодні нові вимоги до китайських компаній, які хочуть зареєструватися в Нью-Йорку в якості учасників фондового ринку, підготувала і Комісія з цінних паперів і бірж США (SEC).
Читайте також: Комісія з цінних паперів і бірж США посилила вимоги до китайських компаній